Rensar bort mitt ex.

2012-05-31 @ 09:27:40
Jag äääälskar foton. Jag tar kort på allt och alla, och i mängder. Allt ska också in i fotoalbum, så vi har många album!
Cameron tycker om att sitta och bläddra i dem, och prata om allt vi sett och gjort.
Problemet är att på hälften av alla kort finns mitt ex, så Cameron vill aldrig kolla i albumen mer. Allt måste rensas bort.
Jag har nu suttit i 1 timma och slängt kort. Så synd att så mycket ska bort, men 'han' finns med på allt. Alla resor, sommarstugan, kräftskiva, Cam lär sig cykla, hemma-mys, julafton, nyårsafton, skolavslutningar, middagar, ja... precis allt.
Hur mycket jag än avskyr den han blivit, så kan jag inte sluta tycka att vi hade kunnat få det bra om vi bara gett oss en ärlig chans.
Nu ska jag fortsätta rensa innan Cam kommer hem :)

quote love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback