Kunde ju fan dött!

2012-06-11 @ 22:24:22
Då var fikan avklarad i Olskroken. Den började dåligt men slutade galant.
Jag var frustrerad över 3 trasiga rödljus och traskade ut och precis då kom en spårvagn i 40 km/t! Han tutade så när jag vände på huvudet var den nästan precis framför mig. Cameron står kvar på övergångstället och ser allt. Reaktionerna kändes som de gick i slowmotion innan jag fick flyttat på mig och kände vinden från vagnen när den passerade. Hade inte chaufören tutat så hade jag inte överlevt den smällen när jag fått vagnen rakt på mig framifrån. Fyyy fan!
Cameron var sååå ledsen, han kan inte släppa det, stackaren.

Nu var matchen mellan Ukraina och Sverige slut, 2-1. Faan Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback