Den nya sortens prob.

2012-03-13 @ 21:57:52
Ännu en härlig dag i solen, med mysigt sällskap! Men nu ska jag klara mig enda till helgen utan honom, oj oj vilka i-lands problem jag har nu!
Idag ringde Herr SD /Jeremy och påpekade sin nedräkning till Sverige besöket, 62 dagar kvar till take-off. Nu till det roliga, jag har ju alltid varit sorgligt besatt av att skriva listor. Jeremy låter mig skriva hans packningslista haha! Snacka om en dream come true ;) Tyvärr så passar inte hans kläder här i SV, och han snålar med att skicka mig pengar så jag kan shoppa til honom så nja, vet inte hur den biten ska lösas. Ja, som sagt, idag är det den nya sortens i-lands problem som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback