Massa mysigt sällskap.

2012-06-11 @ 17:53:36

Jag hade ett trevligt nattpass på jobbet, och Jeremy var go och höll mig sällskap via sms hela natten, plus att A.D var på jobbet.
Sov dåligt från och till så denna måndagen är riktigt seg.
Cameron skulle ha skolavslutning på torsdag, men idag fick jag reda på att hela skolan flyttat det till onsdag...onsdag!!?? Inte fan har jag tagit ledigt från jobbet då! Så nu får jag vela ihop något så detta löser sig.
Sen ska jag lösa det där med skola också eftersom Cams skola stänger helt. Det positiva är att han slipper se 'den där' så oftan (han blir så ledsen varje gång), men negativt att han måste ta ett par bussar för att komma till skolan fast han bara är 11.
Nä, snart dax för ett cafe besök med Annika, innan klockan blir för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback