It's just love

2012-01-09 @ 19:18:02
Idag skulle vi iväg på shopping, framför allt för att konka hem min nya dator. När vi kom ut snöade det så jag skulle skynna mig, och tappade då min mobil i marken. Glaset krossades och touchen fungerar inte. Så that's it. Det blev inga köp alls idag. Letade fram en gammal mobil hemma och började solla ut sådant jag kunde radera.... och där bland alla sms fanns massor från mitt ex. Det knöt sig i magen på mig. Vi passade så jävla bra ihop, det behövdes bara finslipas lite.
Kärlek är ju bara kärlek, inget prefekt eller felfritt. Det är bara kärlek, så självklart måste det jobbas på. Vi gör den till något så stort och overkligt, till slut söker vi något som inte finns. It's just love!



Borde nog gå ut och gå ett varv nu...trots snö o kyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback