Idag åkte hon långt bort

2012-01-06 @ 00:06:04
Idag åkte min söta lillasyster Therese till Indonesien och kommer vara borta i 2 månader!! Värst av allt, jag missade att ringa innan hon gick på planet :/
Hämtade ut paket från Kicks idag, och glatt överaskad blev jag när jag såg alla prover man fick! Nu ska det testas för att se hur bra Make Up Stores Cover-pennor igentligen är. Passade också på att köpa dekorations pennor till naglarna, så nu är dom blommiga och fina.
Eftersom jag jobbar i helgen så hade Cameron och jag vårat helg-mys ikväll. Vi köpte B-filmer och har nu stirrat på tvn fram till midnatt.

beställde från kicks.se

från kicks, dekorera naglarna 139kr
Nail Art, kicks 139kr. Blev lite kladdiga blommor på naglarna som första test.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback