Frossa loss?

2012-01-24 @ 15:13:38
Sitter och kollar på Lyfällan medans jag njuter av min lediga tisdag.
Is it just me, eller har reality tvn helt fel påverkan på oss som tittar? När jag kollar på Lyxfällan och alla deras skulder och enorma inköp så blir jag sjukt sugen på att shoppa. En ny tv till Camerons rum kanske, eller en bättre hemmabio? För om jag köper dessa saker så ligger jag ju ändå inte så illa till jämfört med dom på tvn. Detsamma gäller 'Du är vad du äter'. Jag blir så sjukt sugen på godis, chips, dricka och pizza.... samma mening dyker upp igen. För om jag nu köper allt detta gottiga så kommer jag ju ändå inte bli så stor som dom på tvn är (iaf inte över en natt ---och det är bara nu-tid som gäller).

mat och tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback