Det lilla extra

2012-01-23 @ 19:26:16
Skrev ett inlägg igår, vem tog det? Helt spårlöst försvunnet! Jaja och oh well!
Idag kom lönespecen och våran lilla lilla lilla löneförhöjning fanns med, retroaktivt dock. Så tvn jag inte köpte helt kontant kan jag betala hälfen av skulden på direkt :) Dessutom kanske Cameron och jag åker på 1 veckas semester i slutet av maj så lite fick pengar kan behövas.
Jag sitter fortfarande och letar efter en bra Thai resa till november, men utan frangång. Paradiset har verkligen sitt pris. Fast igentligen är det bara fickpengarna som är ett problem....behöver ju massa fickpengar ;)

Såg en bild från Thailand. Romantik på högsta nivå. Vill ha mig en älskling och äta där!
<3 for you!
romantik i thailand
Lånad från Fritidsresor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback