Slarva inte med proverna!

2012-02-21 @ 20:23:20

Skön ledig dag. Nämnvärt är den otroligt goda räkmackan jag åt på Sahlgrenska idag, to die for! ...så jag köpte med en hem också, haha.
Slappar i soffan och spelar lite för mycket WordFeud, antagligen bara för att jag vinner varje gång :p
I morgon gäller det, ska vara på sjukhuset 09.00 Usch!

Tjejer, slarva inte med celprovstagningen! (jag skippade det tyvärr i 10 år!!)
--Alla kvinnor mellan 23 och 60 år kallas regelbundet till provtagning.
--Provet tas för att på ett tidigt stadium kunna upptäcka cellförändringar som, om de inte behandlas, riskerar att utvecklas till cancer. (Cancer utvecklas ev. först efter 10 år)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback