Nu ska vi bo ihop! oj oj oj

2012-02-28 @ 20:24:55
Jag gifte mig 1999, skilsmässan var klar 5 år senare. Inte långt därfter åkte min man tillbaka till USA. Omogen och naiv, inte redo att vara varken gift eller vara pappa, så slutade han efter 1 år att höra av sig helt.
Nu ska jag helt plötsligt få faktan att gå in, han kommer hit om mindre än 3 månader! Han ska bo hos oss i (bara) 2 veckor. Jag är givetvis överlycklig för min sons skull...men samtidigt kan jag inte släppa tanken om hur jobbigt det kommer vara för Cameron när hans pappa sen åker tillbaka till USA igen.
Jag pratade med Jeremy igår när biljetten var bokad, och stackarn har inte ens berättat för sin sambo att han planerat att åka hit haha! Tydligen har hon väldigt ont av att jag pratar med Jer om saker som inte rör Cameron, så när hon får reda på att vi ska BO ihop ett par veckor så lär hon få ett psykbryt! Sjukt löjligt igentligen, för han åker ju hit för att träffa sin son! Dessutom är han faktiskt fortfarande min man....iaf enligt lagarna i USA där vi inte tagit ut skilsmässan än. Udda? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback