Min son är dörrförsäljare

2012-04-26 @ 10:51:28
Idag är sjätte dagen av svält och huvudvärk. Nä, det är inte så illa som det låter, men min kropp är inte van vid små portioner och mindre socker. Som tur är har jag den underbara appen Kaloriräknaren på Iphonen, med den skannar jag in varor på dagens alla mål och den räknar kalorierna åt mig. På så sätt håller jag mig lätt på 1200 kal. om dagen :)
Och efter 5 dagar har jag gått från 54.7 till 54.0 (det där lät som ett reklaminslag! haha)

Igår började Cameron sitt jobb som bakande dörrförsäljare. Han och hans kompis bakade tillsamman för att sedan sälja muffinsen för insamling till en klassresa. De var så söta och många köpte av dom, men, så finns de ju de där otrevliga oförskämda människorna med attityd, usch. Jag ville bara köpa allt ihop hehe. Men dom gjorde ett toppenjobb och på söndag kör dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback