Ros och Ris

2011-09-29 @ 21:10:30
EN ledig dag denna veckan och 2 pers tycker dom kan ringa o väcka mig innan 09, och sen 40min senare ta över mitt hem ;p
Så denna dagen har varit fylld med tjöt, kaffe, och shopping i stan! Jag fick bytt en kofta till en ännu gosigare kofta (från min söta systrar), köpte 2 tröjor på BikBok, strumpor, nagellack, och ett par stövlar på Johanssons sko. Vi var till-och-med på Biltema! Där jag faktiskt lyckades köpa några av de delar som behövs för att klara ombesiktningen. Torkarbladet fick mannen på parkeringen fixa, så Dagens Ros går till mannen från något rörföretag på Biltemas parkering, Tack! haha.
Dagen Ris går därimot till Cubus klädaffär för det fulaste utbud av kläder jag någonsin sätt!

Cubus:


Åh så lite shopping:


Johanssons sko 700kr


Nya strumpor & tröja (köpte en i svart också, 350kr styck på BikBok.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback