Ingreppet...

2011-09-30 @ 11:24:05
Idag nu på morgonen så har jag varit hos läkaren. Ett besök jag skulle gjort för ca. 17 år sedan! men nu är det gjort och jag har fått tid för en mindre operation redan om 1 ½ vecka! Jag vet inte hur jag ska hinna menatalt förbereda mig på detta ingreppet!
En sak är säker, i 2 dagar så kommer det INTE vara JAG som tar ut hunden eller lagar maten här hemma :p

Nu ska jag snart till jobbet, men hinner inte träffa Cameron innan för han är i skolan (äntligen går han dit igen). Och ikväll ska han på hockey match, så GO FRÖLUNDA INDIANS! (Åh vad det kom från hjärtat haha!). Men på söndag kommer alla hit så då blir det fullt hus igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback