Vad är en Man?

2011-10-11 @ 00:43:18
Klockan är 00:30 och jag borde sova, stor dag i morgon. Men jag kan inte sova, tankarna far runt som ett yrväder i huvudet. Inget blir ju bättre av att jag ska upp tidigt för operationen i morgon.
Igår kväll tog jag och Anna-Marija en natt runda och fick då skvallra av oss. Hon e sååå go att ha, älskar henne!
Idag var jag och träffade S, sen har jag jobbat kväll fram till 22:00. Där efter åkte jag till Jonsered för att få lite kvalitets tid med S, vilket jag verkligen fick :)
Men jag började fundera, vad gör en man till en Man?
Är det dom stora musklerna? Eller kanske någon som kan 'fixa allt'? Orädd för att visa sina feminina sidor? En familjeman som försörjer och tar bra hand om barnen.?Jag tror att allt handlar om vad varje person själv söker. Vad man som tjej behöver i sitt liv, eller?
Jag vet i-alla-fall att Mr.S med sina muskler där han lyfter upp mig som en fjäder utan att blinka, får mig att känna mig trygg. Sen att han också är händig, tar bra hand om barnen, och även lagar både mat och städar, är ett 'complete pakage'. Visst har vi ett hinder, men va fan, det är ju bara ett hinder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback