Underbara stöttande vänner!

2011-10-25 @ 22:46:09
Äntligen är dagen snart över. jag trodde att jag skulle vara halft döende av smärtan som jag bävat för i kväll...men nej! Jag mår mycket bättre än vad man skulle kunna tro efter att någon skurit och bränt inne i en haha. Men, läkaren sa inte att värken går över på en dag, så jag sätter inte kors i taket riktigt än.
Alla har varit så gulliga i allt det här. Jag har fått massa söta sms, blommor, middag, telefonsamtal, och meddelande om en kommande 'Goddie bag' från goa Miguel på jobbet. Alla har verkligen gjort denna tråkiga process så mycket lättare för mig!
Så inatt somnar jag gott, trots allt :)

Kommentarer

Postat av: Mamman

Underbart med underbara vänner, håll fast vid dem.

2011-10-27 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback