Stackars min bil

2011-10-14 @ 16:58:57
Nu har jag legat på läkning och börjar må lite bättre. Ont gör det men jag tror att allt är så mycket bättre efter helgen.
Igår skulle älskling fixa något dumt på bilen, men det blev inte alls som jag tänkt mig. Det slutade med att jag fick lämna bilen hos honom, och han fick köra mig hem :(  Så ja, igår tog bilen självmord. Jag får klara mig utan den ett par dagar tills S har hittat någon mirakelkur för att återuppliva bilen. Han ringde nyss och hade fått någon bra ide, så jag håller tummarna. Men, buss och spårvagn är inte mig grej! I morse fick jag åka alldeles för tidigt för att matcha buss och vagn, sen var där sååå kallt. Nej, nu blir det till att lura av mamma mormors bil och sen lura Lotta till att ta mormors bil så jag kan ta Lottads bil. Rörigt, men nödvändigt ;)
Utgång ikväll? Vet inte än...ska ju jobba 14.00 i morgon.

Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback