Sängliggande.

2011-10-11 @ 22:03:14
Opererades idag. Bara för att en operation bara tar 1 timma så har jag nu lärt mig att det inte betyder 'liten och smärtfri operation'. Men efter 8 stick med sprutor idag så mår jag ändå 'OK'. Fast det värker som satan.
I förmiddags när jag var klar så kändes allt rätt okej, men bedövningen som skulle sitta i 6 timmar släppte helt efter 90 minuter så där låg jag i soffan skrikande trots tabletter och bedövningssalva. Men min underbara läkare tog emot mig efter öppetid och gave mig nya omgångar med bedövning via spruta, så allt har varit bra i några timmar...tills nu! Kommer inte att bli lätt att somna. Och jag som kanppt kan gå, ska snart ut med hunden haha.
För övrigt så har min underbara mamma varit ett toppen stöd. Kära kusin Lotta har hjälp mig här hemma då jag varit typ sängliggande. Lille Cameron har knappt varit hemma men haft massa överseende. Och min Mr.S har hört av sig hela dagen och kvällen med söta sms.
Men så länge allt går som det ska så ska jag nog vara tillbaka på jobbet om 2-3 dagar :)


Kommentarer

Postat av: Emma

Uschuschusch, krya på dig!!!

2011-10-12 @ 00:12:28

Postat av: Mamman

Stackars stackars dig. Jag hade tagit det onda om jag kunnat. Men självisk som du är ska du ju ha allt själv ;-)

2011-10-12 @ 08:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback