Ordlek

2011-10-04 @ 18:15:58
WordFeud. För 1 vecka sen visste jag inte ens vad det var, men det har varit sånt tjöt om detta okända fenomen som har 7 miljoner användare ;p Så jag testade.... och nu är jag helt fast!! Herregud vad tiden rinner iväg med lite Wordfeud haha. Jag har aldrig ens provat att spela alfapet, men jag börjar bli riktigt bra på detta nu :) Till den negativa sidan kan tilläggas att batterit på mobilen nu måste laddas typ 3 ggr per dag!

För övrigt så har dagen varit riktigt bra. Efter en halv-lång natt för Cameron som sovit under köksbordet (don't ask! haha), så var han 1 timma i skolan innan han kom hem igen (som vanligt, men snart ska han få mer hjälp att må bättre efter det att J förstört så mkt för honom).
Vi åkte iväg och köpte bildäck från en charmig mekaniker som sålde det för halva priset till mig. Sen åkte vi vidare för att köpa övriga bromsdelar och där fick jag killens mobilnummer ifall jag någongång skulle behöva hjälp med något ;)
Då det är kanelbullens överskattade dag så köpte Cameron en kanelbulle, och jag tog en latte. Efter ytterligare några ärenden så har vi nu landat hemma, mätta och belåtna.

Nu blir det mer kaffe innan jag lägger mig i badet.


Cameron hittade en ny askkopp till mig! haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback