Ny bättre dag!

2011-10-12 @ 19:08:42
Ska inte tjata, men vaknade med en hel del värk, men sakta o säkert har det blivit bättre och bättre idag :) Så jag planerar att jobba 50-100% i morgon igen!
För övrigt har det varit vilodag idag, och ikväll hoppas jag på att min favorit kommer förbi en sväng och pussar bort det onda för mig (Det där lät inte bra, med tanke på operationens plats, lol).
Snart kommer Cameron hem. Han mår fortfarande inte bra, vissa dagar är hemska (om idag), andra rätt okej. Tyvärr har han fortfarande så otroligt mycket som han behöver bearbeta efter att J förstört så mycket i hans liv. Stackars lille Cameron. Han har samtal i skolan varje måndag, men det har visat sig inte vara tillräkligt så nu ska vi söka mer hjälp i Gamlestan. Just nu är han i-alla-fall på sin första träning i friidrott, så jag väntar med spänning och hoppas han är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback