Jag kommer att bli frisk!!

2011-10-28 @ 21:45:49
En sån blandad härlig ledig dag det blev!
Först åkte jag till frissan (körde fel 4 gånger!), men blev slutligen snygg i håret. Väl framme så ringde älskling och sa att bilen inte kan lagas :(  Åh vad sur jag blev, vad ska jag nu göra!?
Men sen inne hos frisören så ringde min läkare, provsvaren hade kommit! Jag har ju nu inte varit fullt öppen med vad jag gjort hos läkaren och vad för ingreppet jag blivit tvungen att göra. Men nu när allt kommer lösa sig så kan jag äntligen koppla av. Fast en operation till krävs tyvärr, men sen, ja sen är jag helt frisk! Jag kan fortsättas mitt liv och sluta tänka på allt vad cancer innebär!! :))
Jag tror inte man inser just hur otroligt viktigt det är att gå och ta cellproverna. Gör inte som jag och låt bli i 10 år.... det kan faktiskt utvecklas till cancer!
Efter samtalet med läkaren så kom tårarna, jag var igentligen inte ledsen, jag var bara så otroligt tacksam och glad!
Tog senare en sväng i stan med Kerstin, en promenad genom parken, och sen en träff hos Stefan.
Därefter åkte jag till Allum med mamma för lite shopping, och jag stryker under ordet lite. Här blev inte mycket shoppat!
Nu ska jag måla klart naglarna och förbereda allt för i morgon. Ska upp 05.00, slutar jobbet 15.00 och åker direkt till mina systrar som fyller 20!

Tråkiga cellprover men cancerfri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback