Inte bakis!

2011-10-09 @ 13:47:09
Vi kom ut i tid igår, och kom hem i tid. Så helt otroligt nog så var jag nästan inte bakis alls i morse!
Vi hade lite förfestande hemma hos mig, åkte till stan och avslutade det hela i Gamlestan. Jag fick massa mystid med S så jag blev iaf nöjd, han körde oss hem också pga att han inte drack igår.
Idag ska jag till min underbara mamma som fyller 48 år! Problemet är ju alltid 'en bra present'. jag trodde jag hade allt klart, meeen då pratade jag med henne i telefon nyss och givetvis hade nu någon redan köpt henne en kamera!! Så vad gör jag nu ett par timmar innan jag ska dit!? Panik!

utgång 2011-10-08

Kommentarer

Postat av: Mamman

Men gumsan :-( ingen panik! Det blev ju bra ändå. Jag är så nöjd med att ni kom. Älskar dig.

2011-10-10 @ 12:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback