Goddiebag!

2011-10-27 @ 23:02:39
Lång dag idag på jobbet. Visst är det kul att lära sig massa nytt inom intressanta områden, men att sitta i en sal rätt upp-och-ner vid en bänk är så att man kan somna!
På eftermiddagen var vi tillbaka som vanligt och när jag gick till mitt skåp hade goa Miguel lagt dit en liten krya-på-mig present, en 'Estrella- Goddiebag' haha. Sååå gulligt av honom :)
Efter jobbet åkte jag hem och lånade en bil och sen direkt till älskling. Men tyvärr var han inget kulig att vara med när han slänger ur sig problemen med min bil (som att jag inte vet problemen haha). Får la se i morgon om han lyckas med en sista lösning och kan fixa den. Annars blir det skroten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback