Avvaktar svar

2011-10-22 @ 20:53:36
Efter gårdagens provreslutat från läkaren så kändes hela min värld gå i bitar, ännu en gång. Det tog några timmar för att allt skulle sjunka in och jag kunde sluta gråta. Senare på eftermiddagen mådde jag bättre, och sen på kvällen kom mamma tillbaka hit och det blev godis och film, men dessutom sååå mycket skratt, tills vi båda låg vikta på köksgolvet (bokstavligt talat!). Aldrig i mitt liv har jag på samma dag gråtit och skrattat så mycket!!
Nu ska jag släppa allt tills jag varit hos läkaren igen och fått fakta och säker info. Där efter kan jag antingen slappna av, eller om resultatet är skit så kan jag då inse att detta har blivit en del av den jag är just nu...
Men tills dess, väljer jag att inte nämna något mer om det i bloggen.

Så det är lördag, och jag är barnledig. Men någon utgång blir det inte, delvis för att jag inte är upplagd för det, och delvis för att jag hade planer för besök som dock inte gick i lås.
Men älskling ringde för en stund sedan och var såååååå gullig!! Jag kunde inte annat än att smälta :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback