Fler klappar.

2011-11-01 @ 20:38:44
Nu är jag sååå inne i mitt alldeles egna julklapps stim! Idag fick jag till-och-med tag på en svart fleece morgonrock till Cameron. Jag har letat efter en morgonrock till honom sedan i våras, men sådant finns ju inte! I-alla-fall inte i fleece, eller långa, eller för barn över 1 meter i längd. Men, min gammla arbetsplats Edel's räddade mig (ännu en gång). Det har faktiskt varit riktigt kul att köpa julklappar de senaste dagarna, för varje julklapp jag köper, så får även jag själv något nytt :)
Sen så var det ju det där med Camerons födelsedag som är den 12/11. Jag lät hans pappa köpa 3 av de 4 saker han önskar sig... så det blev ju inte mycket kul över för oss andra att köpa :/  jaja, den smällen får jag ta nästa lönedag!
Tog Cameron till frissan idag, så nu är han lika snygg som sin mamma igen ;)

Kommentarer

Postat av: A.C

hej:D



vilket pris kan du tänka dig då?

jag tkr 300kr för ett par NYA skor är redan billigt^^

2011-11-02 @ 09:22:49
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback