Läker tiden alla sår?

2011-11-08 @ 22:22:33
Fick brev från läkaren idag, pga av det förra ingreppet så måste jag nu vänta i ca. 2 månader innan dom kan operera igen, för att få bästa möjliga resultat. Vilket låter bra, men vågar dom verkligen vänta? Jag trodde det var rätt akut. Jaja, bara jag får det överstökat och får vara frisk och cancerfri!

Idag har varit en underbar dag. Jag har inte gjort något speciellt, men är ändå så nöjd med dagen.
Jag var en sväng på Östa för att hälsa på mormor och skvallra om allt nytt jag hört, så kul det kan bli :)

Här hemma är allt någorlunda vanligt. Cameron träffar fortfarande någon i skolan för att bearbeta det senaste halvåret, men han går i-alla-fall till skolan, så jag är glad.
För övrigt är jag nog rätt nöjd med allt... fast jag kanske tänker lite för mycket på saker och ting, framför allt de senaste dagarna.

'Man skapar sitt eget öde'.  Men är det även möjligt när man inte kan göra något ogjort?
'Tiden läker alla sår'.  Jag tror inte att det är så, jag tror bara vi lär oss leva med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback