Sjuuuuk!

2011-05-27 @ 20:45:32
Vill att mamma passar upp på mig nu när jag är sjuk!

Var på Angeredsnatta igår, inte så kul som jag trott det skulle bli. Men jag fick tag på gympaskor till pojken i alla fall.
Vaknade i morse och OJ vad sjuk jag blivit! Gick till jobbet och i den torra luftet vi har där inne så blev det hundra gånger värre.... jag kände mig som en döende man  ;-)
Nu är jag ledig i helgen så det blir till att kura ihop sig, minimalt med ansträngning, och muta Cameron med att ta ut hunden. Fast allra bäst hade varit om mamma förstod exakt hur sjuk jag är!  Så kanske jag kunnat få det som när jag var liten: en serietidning, nyposoppa, godis, glass och 1-2 hyrfilmer av 'Candy Candy' serien. Plus de underbara klapparna över pannan med medlidande i ögonen när hon frågade hur jag mådde och sa hur synd det var om mig. Ja så vill jag ha det nu!!

Jag fick lagt in Camerons gamla cykel på blocket.se ikväll, bara efter 20min så ringde en som kommer i morgon för att titta på den. Jag hoppas att han köper den så att detta blir en snabb affär. Och hur kräsen kan man vara när jag säljer den för bara 500 kronor!? --Inte alls tycker jag!

Ha en bra helg, och håll er friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback