Min stora dag på jobbet!!

2011-05-16 @ 19:09:38
Min första riktiga jobbdag på nya jobbet!!!! Jag är helt överlycklig :)) Jag kan inte ens beskriva hur skönt det är att efter pluggande i 9 veckor inklusive 7 veckor med handledare som sitter med heeela tiden, så är det nu såååå skönt att bara få göra sitt jobb, självständigt! Jag gick från '17 åring på prao' till 'vuxen på jobbet' haha.
Visst fick jag fråga kolegor om hjälp 5-10ggr men jag trodde det skulle röra sig om 50-100 gånger!
I morgon blir det bara ½ dag för vi har någon typ av möte från 08-12.30 men det är så skönt att det värsta är över för denna utbildningen har verkligen varit det svåraste jag någonsin gjort, och det var verkligen på gränsen att jag klarade den.
Nu måste jag sätta igång med Camerons läxtid osv. Kom nyss hem men om 4timmar så är det läggdax igen *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback