Köpt cykel idag.

2011-05-22 @ 20:13:30
Idag blev det cykelköp efter jobbet. Jag har ett tag letat cykel till min söta son men herregud vilka priser!! 3.000-5.000 kronor för en vanlig enkel cykel som används 2 sommrar?! men av ren slump när jag googlade bilder på cyklar för att cameron skulle visa vilken typ av cykel han ville ha, så ramlade vi in på en aktuell annons på en cykel för 1.550kr som Cameron älskade. Jag ringde, den fanns kvar och idag köpte vi den, för bara 1.000kr!! Så nu känner jag att jag har fyndat och är värd något fint jag med... för nu har jag ju faktiskt 'tjänat' massa pengar då cykeln blev så billig, eller? ;p
I morgon är det jobb igen men på tisdag är jag äääntligen ledig! Jag behöver en dags ledigt (eller 5 dagar) för att återhämta energin. Fast nu verkar det som att jag börjar bli sjuk tyvärr...

Camerons nya cykel för bara 1000 kronor.

Kommentarer

Postat av: Anonym

BILLIGA KLÄNNINGAR OCH HÖGKLACKADE/KILKLACKADE SKOR TILL RIMLIGT, BRA PRISER! TVEKA INTE ATT KIKA IN HOS:



http://fyndhornet.blogg.se/



FYNDA SOMMARKLÄNNINGAR NU!

2011-05-23 @ 14:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback