Hektiska dagar

2011-05-11 @ 23:35:41
   
OJ, 5 dagar har det gått sen jag var här inne sist! Andledningen är jobbet. Det har varit så många ändringar på jobbet att jag inte fattat någonting. Idag skulle våran stora genomgång vara och jag har varit så nervös att jag haft huvudvärk och ont i magen i flera dagar. Kan tillägga att det gick 'si så där'.

I helgen träffade jag Annika, vi var och shoppade i Frölunda hela fredagen, sen hämtade vi Cameron och åkte till Annikas föräldrars hus i Åsa (vid havet), och vädret var på topp. Senare kom grannarna och det blev grillat och vin. Det var helt underbart att vara där. På lördagen åkte vi hem vid 14-tiden för att träffa morfar som var hemma på besök över dagen hos mormor.
Annika åkte i måndags tillbaka till båten för att jobba så nu ser jag inte henne på ett bra tag :(

...Och sen i söndags så har jag jobbat varje dag. Men till helgen blir jag äntligen ledig!!



cameron

I kungsbacka Åsa





Puss och go natt!

Kommentarer

Postat av: Mamman

Jättefina kort!

Låter som en underbar helg.

2011-05-12 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback