Härlig söndag/valdag

2011-05-15 @ 20:47:19
 (lite söligt!)
Jag känner mig sååå gammal! Inte nog med att jag fyller 32 i år, utan nu bli jag lycklig över blommor i rabatten! Nä usch, jag trodde sånt var lycka när man blev så där 50 år, inte för mig som är ...20+
Men nu är det som det är, hela min rabatt på 1,5 meter är full av mina 3 nya blommor som jag planterat i ösregnet idag (fick inte en droppe på mig! :)) Det blev även en guling till bordet där ute. Sen ska bara all annan skit slängas så kommer det bli så mysigt där ute på altanen igen.

Det har varit omröstning till landstingsfullmäktige idag så jag fick tyvärr dra mig ut i regnet för att rösta, och sen en gång till för att budrösta, och sen en gång till för att budrösta igen. Det ska regna hela den kommande veckan tror jag, men som tur är så är det inte min vecka med vofsingen Cinto så yaaay for me!!
hade morfar på¨besök hemma hos mormor så ½ dagen har spenderats hos dom...han är sååå rolig ibland!
I morgon bli det jobbet igen, och har jag förstått allt rätt så är jag från-och-med i morgon självgående med något avklarad utbildning!! (provanställning till 31/8). Jag är så nervös att jag fått ont i magen :/

min nya gula blomma nu till sommaren och solen



Nu blir det slappande vid tvn (som vanligt vid denna tiden)

Kommentarer

Postat av: Sara

Så fint!

2011-05-15 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback