En halvgo fredag!

2011-05-06 @ 09:36:07
Halv-tråkigt väder idag, men jag är i alla fall ledig idag och i morgon, sen är det jobb 06.30 på söndag morgon igen.
Annika åker tillbaka till båten på måndag så idag får bli en heldag med henne :)
Denna gången intar vi Frölunda torgs shopping plats! Klockan är bara 09.30 och jag sitter och väntar på att hämta upp henne i Angered, men vilket tid hon tar!! (som vanligt haha).
Det första jag ska sikta in mig på idag är en stor latte. I morse när jag vaknade insåg jag bittert att Cameron tagit den sista mjölken igår kväll när jag var på jobbet. Han var så duktig igår, det var första gången han kom hem från skolan och där efter fick sköta allt själv tills han somnat. Inte lätt för en 10-åring att helt plötsligt sköta läxor, mat, kvällsmat, utetider, tandborstning och allt annat helt ensam. Men det hade gått riktigt bra, det enda jobbiga var att somna själv hemma.

Ikväll blir det nog Kungsbacka där det blir grillning. Har vi tur blir vi iaf minst 8 pers. Ju fler desto roligare! =D

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback