Kalas dag!

2011-03-05 @ 21:47:20
Lotta fyllde 30 år idag så börjar det bli dax för henne att sluta påstå att hon är 20! Jag var i tid för en gångs skull, och faktiskt riktigt stolt över det. Ändå tog dig mig en mindre evighet att bli klar för att åka.
 3 steg i att göra mig färdig :))

Det blev massa god mat, jag åt tills det verkligen inte gick mer. Men oj vad tacksam jag är för att tights görs med resår i midjan, tack vare det så fick jag i mig en extra omgång mat och 2 omgångar efterätt (usch fy mej!).
Min underbara kusin Tobias hade kommit från Norge för att vara med vilket var toppen, men därimot så dör inte min mamma upp eftersom hon skulle på fest, och av någon konstig anledning så kom inte 2 av mina systrar heller... Men vi hade det trevlig och som sagt, vi åt massa god mat!!
Det var tråkigt att åka hem på kvällen, jag hade velat gå ut och fest ikväll. Jag är verkligen på supar-humör och vill dansa tills känsels i fötterna domnat bort! Fast jag kan stanna hemma i några veckor, för sanningen är att kontot ekar av ihålighet.
Nu blir det myskläder och massa telefontid för att fördriva tiden.



P.S Håll utkik på http://BeautyShine.blogg.se för en snart kommande tävling där 1 vinnare får hem 5 nagellack från Depends vårsortiment. Har du en blogg så måste du vara med :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback