Eftermiddags shopping

2011-03-01 @ 23:32:28
Senare i eftermiddags åkte jag och sonen en sväng till Angered så jag kunde fixa till rabatt på klänningen jag köpt. Sen åkte vi till backaplan, käkade lite och kollade nyheter på Cubus, men linnet jag skulle köpt hittade jag inte :/ Efter det blev det enkoll på El-Giganten och sen Ikea. Planen var att åka till Allum i Partille också, men klockan blev efter 20.00 så det får bli imorgon istället när Cameron ändå ska ta hål i örat igen.
Idag fick jag med ett linne hem och även min alldeles egna billiga klädhängare :)

 Dagens outfit blev mina mysiga jeans från Cubus, kofta från Only, lila linne frånGina Tricot och min nya scarf/sjal från Limit.

  

Känning, Kappahl 249kr (ord. 349kr). Blått linne, Cubus 99kr. Klädstång, Ikea 89 kronor. Galgar, Ikea 8st=14kr.
(Lägger in nya bilder här i morgon istället. Dessa blev så mörka.) Här kommer lite fler nya bilder:

 

Så, nu var det bara att gå ut med hunden och sen är det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback