Trött x10

2011-03-28 @ 22:11:54
Ny vecka! Det blev ändring på jobbet, nu gick jag från utbildningsal till min faktiska arbetsbänk på PKC, med handledare. Det var intensivt och jag har varit trött hela dagen. Ändå lyckades jag ta en tur i lite affärer med Annika efter jobbet :) Nu ska jag sova, är verkligen helt slut!

Här är lite av shoppingturens resultat från helgen :))
Förresten, någon som har tips på en bra systemkamera?

armband från mango, halsduk lindex m.m.
T-shirt med Heidi.K från Bling 99kr. Gult linne från H&M 99kr. Röd scarf från Lindex 99kr.
Turkosa örhängen från Bikbok (89kr?). Armband från Mango 179kr. Skärp från Lindex 90kr.


linnen från gina tricot och Bikbok, kofta från H&M - Hennes & Maruriz
Kofta från H&M (149kr?). Svart långärmat linne från Bikbok 99kr. Svart kavaj från H&M 199kr.
Turkost linne och gult linne från Gina Tricot 99kr/styck. Beiget linne från Cubus 99kr.

Jag handlade en del annat också, men jag får ta egna bilder på det och sen lägga upp :)

Go natt välden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback