Sjuk, sjukare, sjukast!

2011-03-11 @ 15:36:43
Cameron blev riktigt dålig sent i går kväll, väckte mig flera ggr under natten, gick upp klarvaken 06.15 och mår nu lite bättre.
JAG? jo jag la mig vid 02.00, blev konstant väckt, fick gå upp vid 8-tiden och insåg att jag blivit sjuk! jag som tror på karma, vad vill karma säga mig när jag börjar bli riktigt dålig 3 dagar innan jag börjar utbildningen på mitt nya jobb? Så som jag mår nu är bara början, detta lär bryta ut helt inom ett par dagar....typ när jag ska jobba! Orättvist!
Jag började morgonen med att städa för att inte behöva tänka på det när jag mår sämre (som just nu).
Sen fick jag paket idag igen, ett litet paket men med en snygg sjal/scarf! (i gult haha).
På söndag skulle jag till Anna-Marja, och ta med mig lite middag dit. Tyvärr fick jag avboka så att inte hon blir smittad. Så nu blir det hennes middag här hemma idag ;p

Nä, nu lägger jag mig och vilar!
Krya på mig!

Kommentarer

Postat av: ladymuffin :)

sv; tack snälla! :) nej tyvärr är skjortan inte ny... :/ köpt på JC ! :)

ha en grym dag!

kram! :)

2011-03-12 @ 13:35:51
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback