Full rulle!

2011-03-20 @ 10:26:45
Vilken vecka jag haft! Utbildningen på jobbet är skitsvår, jag fattar ingenting alls!! Och givetvis fick vi läxa över helgen (vilket vi haft varje dag dessutom).
Jag har varit helt slut på dagarna, inte orkar göra middag, inte angagerat mig i sonens läxor, och inte plockat upp något efter mig här hemma. Så söndagen ska ägnas år städning, matlagning och läxor i stora lass :/

Shoppat på Gina Tricor, H&M, Zara, sko affären Johansson, Lindex, Cubus m.m.

Lite roligt har jag ändå hunnit ha. Efter jobbet i fredags stannade jag kvar och shoppade lite i Nordstan och i går så shoppade jag loss i Allums köpcentrum som är påsarna ovan :))
Bilder på plaggen kommer snart men nu måste jag gå och ta tvätten, sen ut med hunden.
Just det, måste ringa Annika också, hon borde kommit hem idag från vart i världen hon nu varit och jobbat det senaste ½-året. Har saknat henne till tusen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback