Dagen har kommit!

2011-03-14 @ 19:55:23
Vilken dag! Men jag försöker ta lite tid för att skriva, trots en hektiskt dag och kväll.
Ja så idag var första dagen på min utbildning för mitt nya jobb och jag kan redan nu säga att detta blir ingen jävla dans på rosor.... mer som en dans på taggbuskar!
jag förstår ingenting, jag har massa läxa (som jag heller inte fattar ngnting om), och allt ska jag kunna tills i morgon då vi har ett muntligt förhör. Med allt jag ska kunna skulle man kunna tro att jag går en kurs för att bli statsminister eller kanske president.
Klockan är snart 20.00 och jag har hunnit plugga i 25 minuter bara! Cameron ville ha mat, hunden behövde gå ut, Cameron behövde läxhjälp, och sen packning för nån fotbollsgrej dom ska ha i skolan i morgon. Suck!
Nu ska jag snart få honom i säng och seeeen ska jag plugga!
Jag fick paket idag. och givetvis skickade dom en vara fel, inte kul!! Detta börjar bli tråkigt, MEN jag fick en klänning som jag publicerat tidigare, och ja, jag ääälskar den.
Jag vet att min kamera är kass (köper en ny om 1-2veckor) men här är en bild :)

Klänning shoppat från H&M, älskar den. Så snygg. 2011
H&M Shop Online

Kommentarer

Postat av: V - Smyckesdesign

vad roligt att du vill vara med igen :) lycka till

2011-03-15 @ 20:44:47
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback