'Slappar-dag'

2011-06-21 @ 16:15:20
Ledig dag, helt utan planer! Så skönt att stanna inne och göra ingenting när det är ruggigt väder ute.
Om orken dyker upp så ska här dammas och städas. Jag tvättade i morse och när jag skulle hänga upp Cams byxor så hittade jag en tjock bunt med papper i hans ficka.... Det var inte bara papper, det var hans favorit kort som han samlat på från Champions League!!! Jag fick sååå ont i magen när jag insett att jag förstört alla hans kort som han varit så glad över. Till min stora stora stora förvåning så stormade han inte iväg gråtandes när jag berättat det hela. Han kramade om mig, sa att det var okej, 'det är bara kort'. Så sött!!!!! :) Men nu ska jag i alla fall se till att få tag på dom igen via Tradera, oavsätt pris! (nästan)

Hämtade ut mina nya Fred Perry skor idag, så mysiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback