Min mamma!

2011-06-18 @ 00:08:46
Låååååååååååååång dag, inget kul att dela med mig av så jag skippar tjötet ;)
Var en sväng hos mamma i Gråbo ikväll. Konstigt hur allt kan kännas så bra bara man får komma hem till mamma. Det har visat sig att man aldrig blir för gammal för att åka till mamma för lite ompyssling och förståelse. Jag skulle vilja hyra ut min lägenhet i 2.hand och flytta hem till mamma (kostnadsfritt offcörs!), det hade varit livet det :D  Jag har verkligen världens mest underbara mamma, jag vet att alla andra tror att dom har det, men de har fel!
Ska upp och jobba imorgon, så go natt.

Kommentarer

Postat av: Mamman

Nu sitter JAG här,med tårar i ögonen. Jag älskar dig!!

2011-06-19 @ 22:16:59

Postat av: Jacueline

Men mammsen! Du är ju bäst :))

2011-06-19 @ 22:55:32
URL: http://jagbeklagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback