Beslutsångest

2011-06-14 @ 23:02:49
Hade en hel del som skulle göras idag, jag valde att göra ingenting. Så den lediga morgondagen kommer att bli intressant för en tidsoptimist som mej. Jag ska i-alla-fall börja med att ta det lungt, sen kaffe. Om jag kör på så kanske jag kan komma iväg vid 12-tiden för att få gjort alla mina ärenden.
Jag har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra på torsdag. Kanske ska jag skippa de stora ideerna och gå på något mindre (ifall jag ändå inte mår bra den dagen). Kanske Cams favorit middag (sill) och en present? Jag vet att det finns en fotboll han vääääldigt gärna vill ha... men jag har lite svårt att minnas vilket märke/färg det var av de 4st olika det fanns. Jag får sova på saken!
Nu blir det spänning på TV4 Fakta och sen nattsömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback