05:15

2011-06-03 @ 05:20:50

Nu är det mindre än 2 timmar kvar tills jag slutar jobba, 2 långa timmar till 07.00.
Att sova ensam hemma var nog jobbigare för Cameron än vad han trodde att det var. han kunde inte sva, hade ont i magen heka tiden osv.... och detta kopplade han inte alls till ha något att göra med att jag jobbade natt och att han var ensam hemma. Jsg nämnde över telefon fram till 0.30 att han kunde gå till sin gamlamormor, men han tackade nej och måste somnat. Så stolt jag blir :)
Natten har för övrigt varit rätt bra, och det underlättade att jag jobbat med A.S som är hur trevlig som helst!
Men det allra bästa är ändå att knuten i magen glöms bort när jag jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback