-2,5kg

2011-06-19 @ 12:19:12

12 timmar kvar till barnbidraget, tjohoo!!! Jag är verkligen pank, har 50kr kvar och dom ska på parkeringsautomaten om 2 timmar.
Allt jobbigt som varit de senaste 2v har gjort att jag ätit dåligt, så diet-smoothie och äpple har i största del varit min räddning till att ge kroppen en del av vad den behöver (plus några smöriga rostebröd). Till det positiv hör vikten. Jag hade gått upp en del de senaste månaderna (2,5kg) som jag nu gått ner igen på 17dagar :)) Detta har absolut inte varit en bra bantningsmetod, men jag tar vad jag får! Om sanningen ska fram så hade det inte skadat med minus 5-6kg till, fast det kan jag ju bara drömma om haha, skulle nog aldrig gå att genomföra på min kropp. Jag saknar karaktären och viljan att träna.

Sitter och myser på altanen så här i juni





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback