Grattis morfar!

2011-07-17 @ 12:13:54
Idag fyller min älskade morfar 84 år! Jag kan inte fatta att han blivit så gammal... allt har gått så fort, han har funnits för mig i hela mitt liv, kört till tandläkaren, ridskolor och allt annat man kan tänka sig. Nu bor han på ett hem där han inte trivs, sitter i rullstol, har Parkinson, är dement och blir sämre för varje vecka. Så sorgligt.
men idag kommer han hem till mormor där de ska äta smörgåstårta och fika. Det kommer bli lite rörigt för honm men jag är så glad att han får komma hem på sin födelsedag! Jag jobbar så jag missar allt men jag ska ringa honom senare, så jag åtminstonde får gratta den bästa mannen som funnits i mitt liv i alla år :)

Nu har jag 7 timmar jobb kvar, sen bär det hem i regnet, till min underbara son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback