Frustrerad!

2011-07-12 @ 18:44:32
Så himla frustrerad. Vet igentligen inte vart jag ska börja så jag skippar nog det mesta. Men, hur kan någon bli så blåst på ett par månader. Först leka pappa i 6 år och sen skita fullständigt i pojkens känslor när 'nedre delen av kroppen börjar styra hjärnan'! Cameron är så känslig och har så svårt för förändringar. Först var jag tvungen att ta itu med det med hans riktiga pappa, och nu en gång till med nästa. Men att försöka gå emot mina regler är ju bara helt sinnesrubbat. Kan verkligen någon tro att de kan vinna en sådan situation utan att göra det värra för sig själv? --Aldrig!
Att stå ut med 2 ex är 1-2 för mycket, så en måste bort om inte allt håller sig lugnt.
Jag får ge det en chans till för Camerons skull, sen lägger jag ner det här. Jag har gett exet 2 helger i månaden med Cam, inte mer (inte nu längre iaf).

Nu var det färdig gnällt haha. Ska spela lite spel med Cam nu och sen ska vi se färdigt en film vi påbörjade igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback