Fel storlek

2011-07-03 @ 11:23:26
Fick hem mina nya converse igår, men inte helt nöjd. Det stod att de var stora i storlekarna och att man borde ta en strl mindre, så jag tog ½ strl mindre, och gissa vad! --Dom är för små!! Finns de i 37? --Nej!
Så nu är frågan, töjer de sig lite där fram eller inte? Jag vill ju inte behöva skicka tillbaka dom när jag fick så bra pris.
Idag ska Cameron nog hänga med sin pappa online igen. Dom spelar ps3 ihop, men det är en början i -alla-fall för att de ska lära känna varandra mer. Cameron är dessutom jätteglad över det. Han behöver verkligen någon nu när han inte känner sig så glad över att inte ha någon som känns som 'pappa' mer. Idag ska dom spela utan min hjälp i telefon så om hans pappa ringer så kommer det vara bra för dom båda att inte ha mig mitt i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback