En typisk söndag

2011-07-24 @ 12:47:36
Idag är en sån där söndag som verkligen är SÖNDAG. Halvtaskigt väder, utan planer, segt och fattigt. Så för att göra söndagarnas söndag komplett så blir det tvätt och städ här hemma... och massa slappande vid tv och dator!
Dödstråkigt, inte min grej, och glädjedödande, men med mindre gnäll så kanske jag får något gjort. men tro inte att jag kommer städa och sen laga middag, nej en sak får räcka.
I morgon kommer lönen så då ska det spenderas, på tråkigheter. Cameron behöver nya kläder och en go morgonrock så vi får åka iväg innan jag ska till jobbet.
Senare i nästa vecka så bär det av med en 15 minuters resa till Liseberg för första sena besöket i år. Lilla kusinbarnet My ska också med så det kommer nog bli riktigt roligt. Nu håller vi tummarna för bra väder!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback