Å så blev det kväll

2011-07-24 @ 21:10:30
Vi fick storfrämmat idag så städningen halverades (tjohoo). Cameron fick hem sina skitsnygga nya Converse som vi köpte i Stockholm då de bara finns via Foot Locker. Nu vill jag också ha ett par sådana, för dom jag har, har ju 'alla andra' också.
Vi skulle se på film nu på kvällen, men Cameron är så irriterad. Som vanligt blev han sådan efter att ha pratat med Johan. Stackars cameron är ju fortfarande helt förvirrad av allt, och inte blev det bättre när han gick för att träffa Johan för att lämna hunden... J var inte hemma. Så ansvaret för hunden är detsamma som för Cameron, de kommer inte direkt i första hand nu när han hittat 'annat'.
Jag vet att det snart kommer bli bättre för honom, men det kan inte vara lätt för en 10-åring att sortera all dom känslorna han nu har. Jag får väl göra som Cameron sa när jag såg världens snyggaste man på stranden, ta hem honom och kalla han för pussgurka och Cam säger pappa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback