Varit 'ett med naturen' idag.

2011-01-13 @ 23:24:29
Efter att ha åstakommit absolut ingenting idag så bestämde jag mig för att gå ut i snödrivorna och ta like kort. Kameran är inte den bästa, men den duger tills jag köpt mig en digital systemkamera :)

Efter min natur-upplevelse och ofrivilliga motion genom snödrivorna så var det dax för middag, tacos!! Sen pojkens tråkiga läxor och nu egentid! Så jag har badat, gjort hårinpackning, oljat håret, ansiktsskrubb, mask osv. Nu e jag hot stuff asså!

När jag var hos frisören igår så sa hon att det inte går att rädda mitt hår så lätt... så ska nästa grej bli att färga håret mörkt?? Jag ser mig som en blondin (jag beter mig iaf som en), så jag har lite svårt att vänja mig vid att jag faktiskt har blivit rätt mörk i håret de senaste 10 åren. För att slippa slita på håret hela tiden så borde jag färga det ljusbrunt, men om jag gör det direkt så blir det grönt. Antar att enda lösningen är vinrött!:( Usch, jag som är genomskinligt vit i ansiktet!!

Jag beklagar, men det är riktigt synd om mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback