Från -14kr till +massa :)

2011-01-04 @ 22:20:59

Ihop med sonens jullov så har jag lyckats vrida på dygnets timmar lite. Att vakna 10 på förmiddagen har gått från 'herreguuuud vad klockan är mycket' till 'Oj, bara 10, då kan jag sova lite till'. Jag somnar närmare 3 på natten och ja....då är jag inte på humör 9 på morgonen direkt!

För ett tag sedan så hamnade jag, mamma och (min dåvarande underbara) mormor i en situation med en ny bil. Bilen skulle vi sälja, detta visade sig vara hopplöst svårt. En bil värd 313,000kr kan man tydligen inte förvänta sig få 270,000 kronor för. Senast idag blev vi erbjudna 120,000 kr haha. Vilka idioter det finns! I alla fall, tack vara Tradera (av alla ställen haha) så lyckades jag få den såld! (för ett 'okej' pris) Tjooohooo  :)  Efter erlagda 10% delat på 3 pers så borde jag nu lyckas ha råd med att betala elräkningen och lite smått och gott som jag ligger efter med. Pengar kan visst göra en lycklig!! När resten av bilen är betald av köparenom några månader så borde jag vara nästan skuldfri (men också åter igen PANK!).

Jag beklagar, men det är sant. Pengar KAN köpa lycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback