Skola eller jobba?

2011-02-17 @ 00:23:51

Trodde jag var redo för komvux, men då kom samtalet...
Jag ska på arbetsintervjuv om ett par veckor, för ett jobb jag verkligen velat ha! Så OM jag nu får det så åker skolan bort! Men det känns ju lite segt nu när jag siktat mig in på skolan och ansökan m.m. redan är igång. men som sagt, jag kanske inte får jobbet och då var ju det problemet ur världen..... fast jag VILL verkligen ha jobbet! oj oj oj, dessa bekymmer! ;)

Idag har jag varit hos moster och kusin, pizza, kaffe med bulleoch massa tjöt. Så nu känner jag mig lagom färdigpratad för idag (vilket känns lite ovanligt). Sonen har lov så nu efter midnatt ligger han och kollar på film och jag ska Facebooka lite och sen lägga mig, och sova lääänge i morgon.

'G-night' my peepz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback